• وبلاگ : مشق عشق
  • يادداشت : معامله با خدا
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با مطلبي تحت عنوان دهه در بيانات مقام معظم رهبري بروزم خواهشمندم با نظرات خود راهنمايمان بفرمائيد

    چقدر ثانيه ها زود خاطره مي شوند بي آنکه بياد داشته باشي، آخرين ثانيه با شتاب ثانيه ديگر مي شود و اينگونه مجموعه اي از خاطرات تلبار شده داري !!!

    قدوم هميشگي مجازيتان سبز و استوار!!!

    با سلام و تقديم احترام به محضر شما فرهيخته ي گرامي؛به اطلاع مي رساند وب سايت خاکسترهاي وجود حاوي مقالات،شعرها و گاه نوشت هاي حقير همواره به روزرساني مي گردد.اين پيام يک دعوت نامه ي رسمي به منظور حضور ارزشمند شما در وب سايت مذکور است.

    www.alereza.net

    info@alereza.net 

    سلام 

    امدم که بياي منتظرتمگل تقديم شما وبلاگت عالي پست هاي عالي هم داري تبسم

    محمدگل تقديم شما

    سلام دوست عزيز

    ازشمادعوت مي کنم به بازديد ازوبلاگم همچنين نظريادتون نرهتبسم

    موفق باشيد محمدگل تقديم شما

    باسلام

    ازشما دوست عزيزدعوت مي کنم به وبلاگ من سربزنيد وازهمه مهمتر نظرات خودتون رو بدهيدمدرك داشتن تا اين وبلاگ روبهترکنيمگل تقديم شما

    راستي اگرمي توانيد درراستاي مديريت به من کمک کنيد پيام ارسال کنيد وآمادگي خودرا اعلام کنيدتبسم

    باتشکر محمدگل تقديم شما

    پنجم آذر سالروز تشکيل بسيج به فرمان امام خميني (ره) را گرامي ميداريم

    باسلام.فروشگاه ايرکاز با امکان بازاريابي کاربران را قادر مي سازد تا با قرار دادن لينک يا لينک ها در وب سايت خود به تبليغ فروشگاه ايرکاز يا کالاهاي آن و به کسب درآمد از آن بپردازند. با خريد کالاها توسط خريد کنندگان توسط لينک شما کميسيوني(درصدي از فروش) به شما پرداخت مي شود.آدرس : http://irekazwatch.ir/index.php?route=affiliate/login

    سلام دوستان عزيز وبلاگ الهگان با برترين و زيباترين خدمات رايگان خود بروز شد فقط کافيست يک بار ديدن فرمائيد بعد از آن مشتري هميشگي اين وبلاگ خواهيد بود لطفا نظر يادتون نره و مارا به دوستان خود معرفي کنيد.

    امسال براي وبلاگ نويسان در نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال يک امتياز ويژه و رايگان تبليغي در نظر گرفته شده است.

    هر وبلاگ نويس مي تواند يک غرفه با امکانات کامل به صورت رايگان دريافت و به مدت يک روز وبلاگ خود را در نمايشگاه معرفي نمايد.

    افرادي که تمايل به دريافت غرفه دارند درخواست خود را با ذکر ايميل، تلفن و آدرس وبلاگ به resanehbarkhat@farhang.gov.ir ارسال نمايند.

    گفتني است غرفه آرايي کامل و تجهيز به وسيله سيستم، ال سي دي، ميز و صندلي و ساير تجهيزات مورد نياز انجام شده است.

    علاقه مدان سريع اقدام کنند چون مدت ثبت نام محدود است.


    Naughty Birthday Baby

    سلام دوست خوب و عزيز

    تولدت مبارک اميدوارم سالها با عزت و سرافرازي زنگي کني و در کنار خانواده محترمتان به سر بريد .دوست عزيز هديه من براي تولدتان دعوت شما براي عضويت در اتاق<< دارالشفاء پيامرسان پارسي بلاگ >>که در اصل يک درمانگاه مشاوره رايگان تخصصي و عمومي پزشکي و پرستاري و محلي براي ارائه نظرات در مباحث جالب علمي پزشکي به آدرس زير است ،ميباشد .:

    http://koooche.parsiblog.com/Rooms/1094/%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%84%d8%b4%d9%81%d8%a7%d8%a1+%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d9%8a+%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af+(+%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87+%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%d9%8a+)/

    با سپاس و تبريک مجدتولدتان : دكتر رحمت سخني از مركز آموزشي درماني امام خميني ره اروميه مركز هميشه سرسبز وغيور آذربايجان غربي rs272@yahoo.com AZERBAIJAN

    سلام دوست بزرگوارم/استفاده بردم از وب شما/ممنونم/ارزوي موفقيت وسربلندي دارم براتون